Verkkokaupat ja suomalaisuus

Monesti verkkokaupassa ostoksilla ollessaan suomalaiset eivät edes kiinnitä huomiota, minkä maan verkkokaupassa he ovat ostoksilla. Siksi nostamme tällä kertaa omalla sivustollamme esiin suomalaisen verkkokaupan: vallila.fi

Vallila on suomalainen verkkokauppa, joka on ottanut tuotteisiinsa ja design-elementteihin paljon Suomesta, suomalaisuudesta – sekä yhteistyöstä muiden suomalaisten yritysten kanssa – kuten ylläoleva Vallilan ja Kuusamon Uistimen yhteistyö.

Kuusamon Uistin Oy on Suomen suurin metallisten uistimien valmistaja. Erityisesti Kuusamo Professor ja Räsänen ovat kalamiehen tuttuja, taattuja valintoja eri puolilla maailmaa. Sivuilta löydät tietoa Kuusamon Uistin Oy:stä ja sen tuotteista sekä vinkkejä kalastamiseen. Kuusamo-tuotteet löydät kaikista hyvin varustetuista urheilu-, kalastus- ja retkeilyalan liikkeistä sekä tavaratalojen vapaa-ajan osastoilta.

Vallilan ale

Vallilassa on myös lähes koko ajan joissakin valikoiduissa tuotteissa alemyynti – joka voi tarkoittaa jopa 60% alennuksia valikoiduista tuotteista!

Vallila outlet

Vallilan verkkokaupan Outlet-kategoriasta löydät kodintuotteet mahtavin alennuksin! Kaikki Vallila- tuotteet suunnitellaan Helsingin Vallilassa, ja toimitetaan Sinulle Vallilan Tuusulan varastolta.

Jos ajatellaan ilmaston kannalta, olisi huomattavasti parempi, että suomalainen ostaja ostaisi suomalaisia, Suomessa tuotettuja tuotteita. Luonnollisestikaan kaikkea ei voi Suomessa tuottaa, ja varsinkin iso osa raaka-aineista tulee muualta, mutta Vallilan verkkokauppa on suositeltavissa jopa meidän toimestamme.

Suomalainen ostaa entistä enemmän verkossa

1. Keski-ikäinen on verkkokaupan yllättäjä

Diginatiivit ja milleniaalit ovat verkkokaupan luonnollisia kuluttajia, mutta verkko-ostamisen rooli kasvaa kaikenikäisten suomalaisten arjessa. Vaikka eniten rahaa verkkokauppoihin käyttävät 18–35-vuotiaat, nopeimmin kasvava asiakasryhmä ovat itse asiassa yli 56-vuotiaat. Suomessa naiset tekevät valtaosan kaikista verkko-ostoksista, mutta miesten kertaostokset ovat noin kolmanneksen suurempia kuin naisten.

2. Ostoskoriin klikataan kuukausittain, ellei jopa viikoittain

Yhä useampi suomalainen suosii verkkokauppaa yli perinteisen kaupan. Yli puolet suomalaisista ostaa verkkokaupasta vähintään kerran kuussa. Joka kymmenes kertoo ostavansa kaiken tai lähes kaiken verkosta. Heidän osuutensa on kasvussa, sillä jo lähes viidennes arvioi tekevänsä näin vuonna 2025.

3. Hintatietoinen ostaja perää edullisia toimituksia

Kustannustietoinen suomalainen verkko-ostaja suosii edullisia hintoja, olivat kyseessä sitten tuotteet, toimitukset tai palautukset. Suomalaisille tärkeimpiä tekijöitä verkko-ostamisessa ovat selkeästi ilmoitetut toimituskustannukset sekä edulliset hinnat ja toimitushinnat. Kymmenen tärkeimmän tekijän joukosta löytyvät myös ilmaiset palautukset. Yli 60 prosenttia on kasvattanut ostoskorin arvoa tietyn summan yli saadakseen ilmaisen toimituksen. Ilmaisten toimitusten arvioitiin myös lisäävän omaa verkko-ostamista tulevaisuudessa.

Tämä artikkeli sisältää mainoslinkkejä.

Vastaa